Συστήματα Παρουσιών Προσωπικού & Ωρομέτρησης – Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Για τις επιχειρήσεις που απασχολούν πολυάριθμο προσωπικό ο υπολογισμός των ωρών εργασίας κάθε εργαζομένου για τον υπολογισμό της μισθοδοσίας είναι μια πολύ χρονοβόρα και επίπονη εργασία για το τμήμα Human Resources και το Λογιστήριο της επιχείρησης καθώς πολλοί υπολογισμοί θα πρέπει να γίνουν σε περιορισμένο χρόνο και φυσικά χωρίς λάθη.

“Με ενσωματωμένα Modules, το iAccess Υποστηρίζει πλήρη & αυτοματοποιημένη διασύνδεση με το σύστημα ΕΡΓΑΝΗ & ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, παρέχοντας στην επιχείρησή σας ενα έξυπνο εργαλείο για την εναρμόνιση της, με τους τελευταίους κανονισμούς που αφορούν τον πίνακα προσωπικού, τον πίνακα Βαρδιών & Αλλαγών ωραρίων, καθώς και την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας.”

Η iOlabs  έχει αναπτύξει σύγχρονες λύσεις παρουσιών Προσωπικού ικανές να καλύψουν από τις πιο απλές μέχρι τις πιο σύνθετες απαιτήσεις μιας επιχείρησης και φέρνει άμεσα στο τμήμα Human Resources και το Λογιστήριό σας όλα την απαραίτητη πληροφορία που χρειάζονται, εύκολα και απλά.

Σύστημα Παρουσιών Προσωπικού & Ωρομέτρησης - Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Σύστημα Παρουσιών Προσωπικού & Ωρομέτρησης – Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

iAccess Staff Management

Το iAccess είναι το νέο Σύστημα ελέγχου πρόσβασης και διαχείρισης προσωπικού από την iOlabs.

To iAccess χρησιμοποιεί Access Points τελευταίας γενιάς κατασκευασμένα απο το τεχνικό τμήμα της εταιρίας, καθως και από τους μεγαλύτερους οίκους του εξωτερικού, και με σύγχρονες τεχνικές λήψης, αποθήκευσης και διαχείρισης των πληροφοριών που λαμβάνει, καταφέρνει να παρουσιάζει στο χρήστη μια πλήρη εικόνα του προσωπικού και των κινήσεων του, άμεσα και γρήγορα.

Δυνατότητα αλλαγών ωραρίων και μετακινήσεων προσωπικού & Αυτόματη Ενημέρωση του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ: Το iAccess επιτρέπει εύκολα και γρήγορα στο Διαχειριστή του συστήματος να τροποποιεί τα ωράρια του προσωπικού καθώς και τον τόπο εργασίας τους ανάλογα με τις ανάγκες. Με τη χρήση της δυνατότητας ενημερώσεων, το iAccess αναλαμβάνει να ενημερώσει το Προσωπικό και τους Υπευθύνους τους με SMS και emails. Παράλληλα με πλήρως αυτοματοποιημένο τρόπο συνδέεται και ενημερώνει το ΕΡΓΑΝΗ για οποιαδήποτε αλλαγή ωραρίου του προσωπικού της εταιρίας.

Πλήρης Διασύνδεση με το ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ και αυτοματοποιημένες διαδικασίες καταχώρησης του Πίνακα εργαζομένων & Βαρδιών καθώς και της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας: Με την ενσωμάτωση νέων modules διεπαφής με το ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, το iAccess αποτελεί ένα πλήρες πακέτο οργάνωσης και εναρμόνισης της επιχείρησής σας με τους νέους κανονισμούς του Υπουργείου Εργασίας. Μέσω του iAccess μπορείτε πλέον να οργανώσετε και να καταχωρήσετε στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ, την απογραφή του Προσωπικού, τους μηνιαίους Πίνακες Βαρδιών, καθώς και πλήρη υποστήριξη της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας για κάθε εργαζόμενο, μέσω των νέων ρολογιών παρουσίας προσωπικού που σας παρέχει η iOLABS. Παράλληλα η επιχείρηση μπορεί εύκολα και γρήγορα να δηλώσει τα στοιχεία εργασιακής σχέσης και ωραρίου απασχόλησης των εργαζομένων της (ώρες εργασίας ανά εβδομάδα, 5θήμερη ή 6ήμερη εργασία, σταθερό ή μεταβαλλόμενο ωράριο κλπ.).

On line ενημέρωση όλων των καταγραφών πρόσβασης: Το iAccess επιτρέπει την άμεση ενημέρωση των καταγεγραμμένων κινήσεων απο όλα τα Access points μέσω ασύγχρονων ρουτίνων που τρέχουν αδιάλλειπτα στο Server που εγκαθίσταται η εφαρμογή.

Διασύνδεση με οποιαδήποτε συσκευή Access Control: Με ενσωματωμένα API για τα περισσότερα είδη Access Control devices, to iAccess μπορεί πολύ εύκολα να συνδεθεί και να λάβει πληροφορίες μέσω Wi-Fi ή Ethernet από οποιουδήποτε είδους συσκευή.

Κατάλληλο για οποιονδήποτε οργανισμό: Το iAccess με την Διαχείριση Εταιριών, Παραρτημάτων, Ομάδων Εργασίας, Επαγγελμάτων και Συνεργασιών, μπορεί να παραμετροποιηθεί για οποινδήποτε οργανισμό και να καλύψει όλες τις ανάγκες για τον έλεχο του προσωπικού του.

Με νέες συσκευές Access Point από την iOlabs: Η iOlabs αξιοποιόντας την πολυετή πείρα των στελεχών της σχεδίασε και δημιούργησε νέες Ethernet based συσκευές Access Control που δίνουν στο iAccess Staff Management, ευελιξία, ταχύτητα και αξιοπιστία στον έλεγχο πρόσβασης και την καταγραφή και ωρομέτρηση οποιουδήποτε οργανισμού.

Εύκολη εγκατάσταση και παραμετροποίηση: Όλες οι συσκευές ελέγχου πρόσβασης μπορουν εύκολα και γρήγορα να εγκατασταθούν σε οποιαδήποτε υφιστάμενη κτιριακή δομή χωρίς την εγκατάσταση καλωδίωσης που αλλοιώνει την εμφάνισή της. Παράλληλα το iAccess εχει τη δυνατότητα να υποστηρίξει απεριόριστα Access Points.

Λειτουργία μέσω Smartphone / Tablet: Μέσω ενός απλού Web Server και της τεχνολογίας HTML5, η εφαρμογή γίνεται διαθέσιμη μέσω Smartphones και Tablets από οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη.

Πλούσιο Reporting: Μια τεράστια γκάμα απο Reports καλύπτει όλες τις ανάγκες του οργανισμού για ημερήσια και περιοδικά αναλυτικά στοιχεία που δίνουν άμεση εικόνα για τις κινήσεις του προσωπικου. Παράλληλα το τμήμα ανάπτυξης της iOlabs μπορεί άμεσα να δημιουργήσει οποιαδήποτε μορφή Report για τις ανάγκες του οργανισμού.

Διασύνδεση με οποιοδήποτε Πακέτο Μισθοδοσίας: Το iAccess μπορεί να επικοινωνεί και να συνεργάζεται με οποιοδήποτε Πακέτο Μισθοδοσίας και να παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για το προσωπικό και μέσω Views ή Άμεσης Διασύνδεσης να παρέχει σημαντικές πληροφορίες για τη Μισθοδοσία.