Customer Relationship Management – CRM

Η επισήμανση και την προσέλκυση των καταναλωτών, μέσα από τη διαδικασία ανάπτυξης διαπροσωπικών σχέσεων (επιχείρηση – πελάτης) είναι σήμερα ότι σημαντικότερο για ένα τμήμα Marketing. Η iOlabs σας προσφέρει το καλύτερο Εργαλείο για την οργάνωση του Πελατολογίου σας και την ανάπτυξη της Επιχείρησης σας.

Πρόκειται για μια μεθοδολογία που θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο της επιχειρηματικής διαδικασίας. Στόχος του πελατοκεντρικού χαρακτήρα CRM είναι η διαχρονική πώληση κι εξυπηρέτηση πελατών, πιστών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες, μέσα από ένα συγκεκριμένο σύστημα διαχείρισης.

Στις προτεραιότητες της μεθοδολογίας αυτής τοποθετείται η συγκέντρωση των συγκεκριμένων και σε πολλές περιπτώσεις διαφορετικών μεταξύ τους αναγκών, που έχουν οι πελάτες. Επίσης προτεραιότητα έχει η τοποθέτηση σειράς ενεργειών από τη πλευρά των επιχειρήσεων, με τελικό σκοπό την εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού. Κυρίαρχο στοιχείο του CRM είναι η αλλαγή που φέρνει στην επιχειρηματική σκέψη και δομή, μέσα από τις διευκολύνσεις και φυσικά τις προοπτικές κέρδους.

Πλεονεκτήματα του CRM :

  • Εντοπισμός σημαντικότερων πελατών
  • Αύξηση των ποσών που διαθέτουν για καταναλωτικές δαπάνες
  • Στόχευση της εμπορικής επικοινωνίας
  • Περιορισμός των απωλειών στην καταναλωτική βάση
  • Δημιουργία πιστού αγοραστικού κοινού